Sunday, January 18, 2009

Miftahul Kalam

Assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh,

Salam ukhuwwah, Saidina Ali ada menyebutkan bahawa kebaikan yang tidak terurus boleh dikalahkan oleh kebatilan yang tersusun atau dengan kata lain jika sesuatu perkara jika dilakukan dengan tidak teratur walapun tujuannya baik pasti akan kalah dengan sesuatu yang diatur dengan lebih tersusun walapun atas tujuan kejahatan.
Dengan tujuan itulah saya mengatur langkah dan menyusun strategi serta mengurus blog ini untuk sama-sama berganding bahu dengan bloggers yang telah lama berjuang di medan ini.
Harapan saya apa yang dihasilkan ini bukanlah untuk menambah apa yang telah ada, jauh sekali mengadakan benda yang baru. Cuma sekadar melontarkan idea dan pandangan untuk berkongsi dengan anda semua.
semoga kita sama-sama mendapat manfaat darinya dan andaikata ada kesalahan dan kesilapan, berlapang dadalah. Teguran serta komentar yang baik memberi manfaat bagi kita semua.

"Oleh itu berilah peringatan (kepada umat manusia dengan ajaran Al-Quran), kalau-kalau peringatan itu berguna (dan sudah tentu berguna)".( Surah Al-'ala :10 )

Sekian,
Salam hormat.

2 comments:

Semoga apa yang ingin diadaptasikan bakal memberi manfaat yang berguna bagi semua yang bersama2 memperjuang dan menegakkan KALAMULLAH.Moga lahir generasi pencinta AL-Quran dan As-Sunnah